تور چين, تور پكن, تور لحظه آخري چين تور چين, تور پكن, تور لحظه آخري چين .

تور چين, تور پكن, تور لحظه آخري چين

مناطق گردشگري چين

كوه چان باي شان

مناطق گردشگري چين

در اين بخش از سفرهاي خود مي خواهيم سفري جذاب و ديدني به كشور چين داشته باشيم و شما را به مكانهاي ديدني و توريستي در نقاط مختلف برده و با آنها آشنا كنيم.پس با ما همراه باشيد.

آنهايي كه كمابيش در زمينه تاريخ و جغرافيا مطالعه دارند، وقتي صحبت از چين مي شود ياد اين جاذبه ها مي افتند:ديوار چين، كوه تاي، شهر ممنوعه، كاخ پوتالا و معبد و آرامگاه كنفوسيوس. اما كمتر كسي مي داند كه ديدن و لذت بردن از جاذبه هاي گردشگري اين كشور، ماه ها سفر مي طلبد.

جاذبه هاي گردشگري چين

پايتخت اين كشور اسرارآميز ،پكن و بزرگ ترين شهر آن شانگهاي است و ديوار بزرگ چين كه شناخته ترين بناي تاريخي آسيا به حساب مي آيد، بيش از دو هزارسال پيش ساخته شده است.

جالب است بدانيد چيني ها كه در مقلد بودن و ساختن كپي برابر اصل در دنياي پوشاك و صنعت تبحر ويژه اي دارند، در ساختن كپي جاذبه هاي گردشگري كشورهاي ديگر هم سرآمد هستند و تنها نمونه تقلبي مجسمه ابولهول متعلق به اين كشور است.

چيني ها همچنين در شهر «هانگزو» نمونه تقلبي برج ايفل را ساخته اند. مدرسه جادوگري هاگوارتز،كاخ كنگره آمريكا، برج پيزا و مجسمه هاي بودا هم نمونه هاي ديگر از اين كپي هاي برابراصل هستند.

چين معمولاً به عنوان يك ابرقدرت جديد بالقوه توصيف مي شود اما كارشناسان هشدار داده اند كه حباب اقتصادي و رشدجمعيتي غيرقابل كنترل در اين كشور ممكن است باعث كاهش يا حتي توقف رشد چين در سال هاي آينده شود.

اين كشور، با نام رسمي جمهوري خلق چين ، پرجمعيت ترين كشور دنيا با بيش از ۱٫۳ ميليارد نفر سكنه است. البته وسعت چين هم در ميل به افزايش زاد و ولد در آن بي تاثير نيست.

چين بعد از روسيه و كانادا سومين كشور بزرگ دنيا از نظر وسعت خاكي محسوب مي شود؛ براي همين هم يك دل سير ديدن همه جاذبه هاي آن، ماه ها زمان مي برد.تمدن چين باستان يكي از كهن ترين تمدن هاي تاريخ است و شواهد نشان مي دهد انسان هاي اوليه، نزديك به دوميليون سال پيش در اين منطقه زندگي مي كرده اند.

زبان اصلي مردمان اين كشور، چيني و مذاهب اصلي شان، بوديسم، مسيحيت، اسلام، تائوئيسم است و با رنمينبي(يوان) داد و ستد مي كنند.باهم سري مي زنيم به پايتخت اين كشور پهناور با جاذبه هاي بي شمار و جمعيتي كه در اين سال ها نبض اقتصاد دنيا را در دست گرفته اند.


برچسب: برج هاي چين، تور ارزان چين، شهر هاي توريستي چين، شگفتي هاي چين، كشور باستاني چين، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۴۳:۱۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :